Minä en tiedä miten blogi pitää aloittaa, koska en ole koskaan sellaista aloittanut. Luulen kuitenkin että se aloitetaan isolla kirjaimella ja päätetään pisteeseen. Tai omaan nimeen? Tai siis avatarin nimeen? Kysymysmerkkiin? Huokaus...

Aloitan blogini, jota toivottavasti en unohda ensimmäisen kuukauden innostuksen jälkeen, kuten niin monia muita asioita joista olen ollut kiinnostunut netissä, esittelemällä Puusilmän. Puusilmä asuu tällä hetkellä Keski-Suomessa ja ajaa punaisella Seat Ibizalla (josta toivottavasti on kuva jossain täällä). Siinä olivat tärkeimmät tämän blogin tuleviin aiheisiin liittyvät asiat. Tai oikeastaan, ei Keski-Suomi ole laisinkaan tärkeä, ainoastaan Seat Ibiza on. Olen sairaalloisen kiinnostunut autoista, liikenteestä ja kaikkiin näihin kahteen liittyvistä ilmiöistä. Ja sen takia jatkossa varmasti luette, te molemmat lukijani, lisää näistä asioista.

Lisää tietoa: Seurustelen (kai), omistan eläimen, olen akateemisesti koulutettu, käyn töissä (tehtaassa), en kuulu mihinkään puolueeseen (koskaan), asun kerrostalossa ja syön epäterveellisesti. Myös näiden seikkojen olettaisin vaikuttavan tuleviin teksteihini.

Olen kova ihmettelemään kaikkia mahdollisia asioita. Myös tämä seikka vaikuttanee tulevaan katastrofiin.

Menikö tämä nyt oikein? Voiko näin aloittaa? Kertokaa nyt joku viisaampi onnettomalle miten tämä homma toimii? Vai toimiiko tämä ihan vaan näin? No, kerroitte tai ette, niin jatkoa seuraa. Ehkä jo huomenna. (Jos töissä on tylsää)

-Puusilmä